Για πιό αναλυτικά.............
ΔΕΛΦΟΙ :
o Απέχουν εξίσου από την Αθήνα (πιο συγκεκριμένα από τον Παρθενώνα) και από την Ολυμπία.
Σαν μέτρο απόστασης θα χρησιμοποιήσουμε το στάδιο. Απέχουν λοιπόν οι Δελφοί ακριβώς 660 στάδια από το κέντρο των Αθηνών και την Αρχαία Ολυμπία. (660 στάδια = 122.400μ.) Έχουμε λοιπόν ισοσκελές τρίγωνο κάτι που θα διαπιστώσετε και από το γράφημα.
o Ομοίως απέχουν εξίσου από την Ελευσίνα και την Ιωλκό κατά 550 στάδια.
o Ένα από τα ενδιαφέροντα τρίγωνα, καθότι ισόπλευρο, είναι αυτό με κορυφές τους Δελφούς, το Ιδαίον ’ντρο Κρήτης και την Σμύρνη, με πλευρές 2198 σταδίων.
o Απέχει εξίσου από την Κνωσσό και την Έφεσο κατά 2288 στάδια.
o Δεν υπάρχουν όμως μόνο τρίγωνα. Η ευθεία Θάσος - Ολυμπία, διέρχεται εκ των Δελφών.
o Ομοίως και η ευθεία Δωδώνη - Κάσος.
o Η ευθεία Δελφοί - Χαλκίδα - Σμύρνη είναι παράλληλη στον ισημερινό.
ΑΘΗΝΑΙ :
o Απέχει εξίσου από την Σπάρτη και την Δήλο κατά 800 στάδια.
o Επίσης από την Κνωσσό και την Πέλλα κατά 1765 στάδια.
Ένα ισοσκελές τρίγωνο με κορυφή την Αθήνα και γωνία κάτι λιγότερο από 180°. Τυχαίο μπορεί να πείτε πολλοί. Πιθανό. Για κάντε λίγο την πρόσθεση ΑΘΗΝΑΙ + ΚΝΩΣΣΟΣ + ΠΕΛΛΑ. Εξακολουθείτε να πιστεύετε ακόμα ότι είναι σύμπτωση; Διαβάστε και παρακάτω.
ΣΠΑΡΤΗ :
o Απέχει εξίσου από την Κνωσσό και την Δωδώνη κατά 1700 στάδια.
o Απέχει από την Πέλλα 2200 στάδια, όσο δηλαδή και από το Ζάκρο Κρήτης.
o Ένα από τα επίσης πολλά τρίγωνα που παρουσιάζονται ΚΑΙ σε αυτήν την πόλη είναι αυτό με κορυφή την Σπάρτη και πλευρές ίσες με 1375 στάδια οι οποίες συναντάνε την Ιωλκό και την Δήλο.
ΑΡΓΟΣ :
o Εδώ πιάστε διαβήτη. Απέχει εξίσου από την Αθήνα, τους Δελφούς και την Αρχαία Ολυμπία !!! Αυτά σε απόσταση 550 σταδίων.
ΔΗΛΟΣ :
o Απέχει εξίσου από το ασκληπιείο της Επιδαύρου και από το αντίστοιχο της Κω κατά 1020 στάδια!
o Παρουσιάζεται ακόμα ένα ισοσκελές τρίγωνο μεταξύ Δήλου - Σμύρνης και Θήβας.
o Ομοίως από την Σπάρτη και την Πέργαμο κατά 1360 στάδια.
ΔΩΔΩΝΗ :
o Απέχει 1050 στάδια από την Ιωλκό και ομοίως από τους Δελφούς.
o 1210 στάδια την χωρίζουν από την Ολυμπία και το Τροφώνιο Μαντείο.
o Ένα ακόμα ενδιαφέρον ισοσκελές τρίγωνο είναι αυτό που σχηματίζει με την Αθήνα και την Σπάρτη. (1700 στάδια).
o Ένα από τα μεγαλύτερα τρίγωνα είναι αυτό που έχουμε με κορυφή την Δωδώνη και πλευρές απόστασης 3300 σταδίων που συναντάνε την Κνωσσό και την Μίλητο.
o Επίσης χρησιμοποιώντας την λεξαριθμική θεωρία παρατηρούμε πως ΔΩΔΩΝΗ = 1666 = ΦΩΣ ΛΑΜΠΕΙ
ΚΝΩΣΣΟΣ :
o Απέχει εξίσου από την Σπάρτη και την Επίδαυρο (1700 στάδια).
o Απέχει εξίσου από το Αργος και τις Μυκήνες (1815 στάδια).
ΠΕΛΛΑ :
o Απέχει 1360 στάδια από τους Δελφούς, όσο δηλαδή και από την Σαμοθράκη.
o Απέχει εξίσου από την Αθήνα και από την Αλεξάνδρεια Τρωάδος.
o Από την Πάρο και την Σμύρνη απέχει κατά 2350 στάδια.
o Από την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου και την Αλεξάνδρεια της Ισσού απέχει 6600 στάδια. Φρόντισε λοιπόν ο Μέγας Αλέξανδρος να ιδρύσει δυο πόλεις σε ίση απόσταση από την πρωτεύουσα της Μακεδονίας.
o Τέλος απέχει από την Ολυμπία και την Επίδαυρο 1908 στάδια. (1908 = ΓΝΩΘΙ ΕΙΣ ΑΥΤΟΝ)
Επίσης :
o Εις τας Μυκήνας έπεσεν ο «μύκης» του ξίφους του Περσέως, και τούτο εθωρήθη θεία υπόδειξις δια την θέσην των Μυκηνών. (Παυσανίας : Κορινθιακά ΧVI-4).
o Εις την θέσην του Ασκληπιείου της Επιδαύρου, εγεννήθη νόθον του Απόλλωνος, ο Ασκληπιός, και η γέννησις του θείου νόθου καθώρισεν την θέσην της Επιδαύρου (Παυσανίας : Κορινθιακά XXVII-3,4).
o Δράκων υπέδειξε την θέσιν της Επιδαύρου Λιμηράς. (Παυσανίας XXIII-6,7).
o Εις λαγός καθώρισε την θέσιν της Πελοποννησιακής πόλεως ΒΟΙΑΙ τη προτροπή της Αρτέμιδος. (Παυσανίας: Λακωνικά XXII12,13).
o Ο Αριστοτέλης γράφει «Τα ιδρύματα δε τα καθιερωμένα δια την λατρεία των θεών ου μόνον εις τον κατάλληλον τόπον δέον να είναι ιδρυμένα, αλλά και εις τον αυτόν, εκτός αν ο ΝΟΜΟΣ ορίζει άλλως η Μαντείον τι πυθόχρηστον.»ω (Δηλαδή μαντείον ευρισκόμενον υπο την αιγίδα του Μαντείου των Δελφών). Η θέσις όθεν των ιερών κατά τον Σταγειρίτην φιλόσοφο, όριζετο ή η παλαιοτέρα θέσις αυτών, ή εάν επρόκειτο για νέα, ως όριζε ο ισχύων νόμος ή η εντολή των Δελφών. Έτσι λοιπόν προκύπτει όχι μόνον η ύπαρξη νόμου, αλλά και ο ρόλος των Δελφών σε πανελλήνιο επίπεδο, σχετικά με τον καθορισμό της θέσεως των ιερών.
o Ακόμα και η θέση των δήμων δεν ήταν τυχαία. Ο Παυσανίας γράφει «Οι δε μικροί δήμοι της Αττικής, που καθένας εξ αυτών κτίσθηκε στην τύχη». (Αττικά : Κεφ. 31-1).
Aρα εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι οι μεγάλοι δήμοι δεν είχαν κτισθεί στην τύχη αλλά κατόπιν μελέτης.
Σίγουρα οι περισσότεροι από μας έχουνε ακούσει πολλά πράγματα για τον Παρθενώνα, όπως ότι αρχιτεκτονικά είναι εξαιρετικά πολύπλοκος και μέχρι και σήμερα θα ήταν δύσκολο να κατασκευαστεί νέος Παρθενώνας. Από τα πλέον γνωστά θαυμαστά χαρακτηριστικά του είναι ότι αν κάποιος υψώσει νοητές ευθείες στους τέσσερις γωνιακούς κίονες του, τότε αυτοί σε συγκεκριμένο υψόμετρο θα συναντηθούν, θα σχηματίσουν δηλαδή πυραμίδα. Επίσης οι Αρχαίοι Έλληνες γνώριζαν ότι για να φαίνονται όλοι οι κίονες ομοιόμορφοι, θα έπρεπε αυτούς που τους βλέπει ο ήλιος να τους κατασκευάσουν ελαφρώς με μεγαλύτερη διάμετρο, καθότι το φως του ηλίου αδυνατίζει τα αντικείμενα. Αυτά και χίλια δυο άλλα που έχουν εφαρμοστεί στο μεγαλύτερο και λαμπρότερο μνημείο της ανθρωπότητας, μας δίνουν να καταλάβουμε ότι πραγματικά η κατασκευή των ελληνικών ναών στην αρχαιότητα δεν ήταν απλή υπόθεση. Ήταν επιστήμη. Ας μελετήσουμε όμως και την ίδια την θέση του Παρθενώνα σε σχέση με τα μνημεία που υπάρχουν μέσα στην ίδια την πόλη των Αθηνών.
Το κέντρο του Παρθενώνος (η τομή των διαγωνίων του) απέχει εξίσου από το κέντρο του Ηφαιστείου, από το κέντρο του βήματος των ρητόρων της Πνύκας, από το κέντρο της βάσεως του μνημείου του Φιλοπάππου και από το κέντρο του Σηκού του Ναού του Ολυμπίου Διός. Όλα τα παραπάνω με μεγίστη προσέγγιση. Ενώνοντας με ευθείες τα σημεία αυτά έχουμε σχήμα ανήκον σε κανονικό οκτάγωνο εγγεγραμένον εις κύκλον, ακτίνος χιλίων ακριβώς πυραμιδικών πήχεων και με πλευράν το επταπλάσιον του μήκους του Παρθενώνος. (Η πλευρά του κανονικού οκταγώνου είναι ίση προς 1575 πόδας και 1575 = ΑΘΗΝΑ + ΑΣΠΙΣ + ΚΡΑΝΟΣ + ΔΟΡΥ).
Το κέντρο του Ναού του Ολυμπίου Διός απέχει εξίσου από το κέντρο του Ηφαιστείου και από το κέντρο του βήματος των ρητόρων της Πνύκας.
Όλο το σχέδιο της κλασικής περιόδου είναι ακριβέστατο και ωραιότατο. Γενικότερα όλο το πανάρχαιο σχέδιο του ελληνικού χώρου με τα μνημεία του, υπακούει σε μια επιστημονική νομοτέλεια μαθηματικού, γεωγραφικού, γεωδαιτικού, αστρονομικού κλπ χαρακτήρος και αποτελεί εφαρμογή των φιλοσοφικών, θρησκευτικών και επιστημονικών δοξασιών, αντιλήψεων και γνώσεων των αρχαίων εις τον υλικόν κόσμον.
Πρακτικό αποτέλεσμα των αρχαιοτάτων αυτών γεωδαιτικών υπολογισμών και μετρήσεων, υπήρξε η από της αρχαιότητας ανακάλυψη της σφαιρικότητας της γης, ο υπολογισμός του μεγέθους αυτής, το ότι τυνχάνει μετέωρος εις το διάστημα κλπ Εξ άλλου ο πανάρχαιος αυτός πολιτισμός μετεδόθη, όπως γράφει ο Πλάτων, εις την Αίγυπτο. (Τα άγνωστα μεγαλουργήματα των αρχαίων Ελλήνων, Θεοφάνης Μανιάς).
Κλείνοντας να υπενθυμίσω ότι παραπάνω αναφέρθηκαν ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ από τα ¨γεωμετρικά επιτεύγματα¨ των προγόνων μας. Υπάρχουν πολλές πόλεις και μνημεία ακόμα που παρουσιάζουν τέτοια φαινόμενα, αλλά ακόμα και στις παραπάνω παρουσιάζονται πολλά περισσότερα που θα μπορούσα να αναφέρω, αλλά δεν θα το πράξω για λόγους που ανέφερα. Συνδυάστε και αρκετές περιπτώσεις που το θέμα μας συνδέεται με την λεξαριθμική θεωρία αλλά και με τις Αιγυπτιακές πυραμίδες (θα αναπτυχθεί αυτή η θεωρία μελλοντικά) και από αυτήν την στιγμή είστε έτοιμοι να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα και να αποφασίσετε αν όλα τα παραπάνω, και όχι μόνο, είναι τυχαία και συμπτωματικά ή εάν αποτελούν έργα μελέτης που πραγματοποιήθηκαν για διάφορους λόγους που εμείς για την ώρα δεν γνωρίζουμε. Μέση λύση δεν υπάρχει. Σε περίπτωση που τελικά πιστεύετε στο γεγονός ότι τα παραπάνω είναι προϊόντα μελέτης τότε για άλλη μια φορά θα σας παροτρύνω να πραγματοποιήσετε την δική σας έρευνα για να ανακαλύψετε πολλά περισσότερα τρίγωνα, πολύγωνα, ευθείες, ομόκεντρους κύκλους, και όχι μόνο.
http://www.metafysiko.gr